The Order’s Stronghold: The Fortress of Dark Falls

⚔️ Willkommen, edler Gast! ⚔️ Dies ist eine Nachricht für Gäste. Registriere dich jetzt kostenlos, um ein vollwertiges Mitglied unserer Dark Falls - Order of Knights Community zu werden! 🔹 Erstelle eigene Themen & Beiträge 🔹 Tausche dich mit anderen Rittern aus 🔹 Nutze dein persönliches Postfach für private Nachrichten Schließe dich unserer Bruderschaft an und werde Teil der Legende! 🏰🛡️ ⚔️ Oath of the Order "From shadow, we rise. Through darkness, we fight. Against oblivion, we endure. Bound by blood, sworn by steel, We are the Knights of Dark Falls."

Information Space Engineers 2 Revealed

  • 267
  • 0

Our Vision​

Imagine stepping into a universe where your creative engineering ambitions are finally unleashed with unprecedented power, depth, and possibility. With tools so intuitive they feel like sketching on paper yet powerful enough for your most ambitious designs, Space Engineers 2 transforms the creative experience with our next-generation VRAGE3 engine.

For the first time, explore a rich universe with meaningful narrative and backstory, interact with NPCs in a living world, and harness new possibilities like volumetric water. Whether you’re a seasoned engineer or taking your first steps into space, you’ll craft your legacy in a universe that truly comes alive with your creations.
column-bg-01-reworked.png

Roadmap: The Vertical Slice Approach​

We’re taking a unique approach with our Vertical Slice strategy, allowing us to perfect core features before moving to the...

Information Space Engineers 2 Alpha Feature Discussion

  • 97
  • 0
Space Engineers 2 Alpha Feature Discussion
d2fa3c9ca66a87d7de5db3c93497028a6f28d066.jpg

Check out the highlights from the live stream where Marek Rosa, CEO of Keen Software House, and Joel dive into the exciting features and upcoming roadmap for SE2! Don't miss out on this in-depth discussion!

Um diese Inhalte anzuzeigen, benötigen wir die Zustimmung zum Setzen von Drittanbieter-Cookies.
Für weitere Informationen siehe die Seite Verwendung von Cookies.

Software Nexus V3 Update v3.2.4

  • 955
  • 0
Controller:
  • Fixed online player count on discord and controller
  • Fixed online servers command
  • Fixed ConfigGroups not saving properly
  • Possible fix for lockup on close
  • Added duplicate config group right click option
  • Added import playerdata from NexusV2
Plugin:
  • Fixed chat duplication
  • Fixed respawn sync not spawning player on transfer
  • Fixed jump drive not jumping in certain scenarios
  • Fixed rotor/piston head disconnects on world startup due to entity remap
  • Temp Removed Seamless until new seamless version

Information The Next Space Engineers Update!

  • 1.723
  • 0
67432cf6cd0f9c1348fe8209877116850e06f87d.jpg


Prototech

Im kommenden 1.205-Update fügen wir eine Reihe neuer Prototech-Blöcke zu Space Engineers hinzu. Diese Blöcke sind einzigartige und mächtige „Endgame“-Blöcke, die Teil des kostenlosen Inhalts im 1.205-Update sein werden.

Im untenstehenden Video könnt ihr einen kleinen Vorgeschmack auf einen dieser Blöcke sehen. Bleibt dran für weitere Informationen zu Prototech und PvE-Inhalten!

Um diese Inhalte anzuzeigen, benötigen wir die Zustimmung zum Setzen von Drittanbieter-Cookies.
Für weitere Informationen siehe die Seite Verwendung von Cookies.

Vorschlag Anleitung - Games we Wish!

  • 2.208
  • 0
Wish-a-Game.webp

Hallo werte Community,

hier eine kleine Anleitung wie dieses Forum funktionieren soll.

Da wir einen performanten Gameserver besitzen, oder manchmal auch mehrere.


Haben wir öfter Kapazitäten Frei, und würden euch diese gerne zur Verfügung stellen um eure "Wish" Games zu Hosten.

Dies ist allerdings nur möglich wenn:


- es genug Stimmen für dieses Spiel gibt

- gerade Kapazität frei ist


- der Server auch aktiv bespielt wird

Die Server werden abgeschaltet:


- wenn einen gewissen Zeitraum niemand mehr darauf spielt

- die Community den Server abwählt

Möchtet ihr ein Spiel vorschlagen dient...
Zurück
Oben